Monday, October 26, 2009

aku terima nikahnya 2



Hari ni lepas habis exam java programming object oriented
Aku pun pergi kedai potostat
Lepas tu aku pergi makan
Alhamdulillah ..
Lepas tu kitorang check tempat exam utk esok
Terpergi pulak kat kedai buku

Disitu aku dah jatuh cinta
Aku jatuh cinta dengan sebuah buku
Yang tajuknya “aku terima nikahnya 2”
Tapi depan dia ada tulis
“bercinta sampai ke syurga”

Aku dah ada yang aku terima nikahnya 1
Aku nak beli yang 2 punya
Tapi bajet dah xde
Terpaksalah aku tangguhkan dulu hasrat aku

Aku harap bulan depan buka semester
Buku tu ada lagi
Aku nak sangat
Aku nak sangat
Aku harap sangat suatu hari nanti aku dapat beli buku tu

Walaupun bilik aku ni pun dah mcm library tpi
Aku sangat suka membaca
Aku jadi gila
Kerana buku tu

Aku jadi tak menentu
Setiap saat aku teringatkanmu wahai buku idamanku
Aku harap aku dapat memilikimu
Dan aku harap engkau akan menungguku
Untuk membelimu…


peristiwa 26 okt..
huh
Owh..hari ni juga kan
Masa aku study jam 2.30 ptg
Aku dengar mcm buni cicak tapi aku tak tahu dari mana
Mcm dekat je dgn aku
Rupanya cicak tu kat tingkap aku
Aku memang suka study kat tingkap
Aku suka tgk suasana
Lepas tu aku penat
Aku tangkap gambar
Tu memang hobi aku..haha
Aku menjerit dan terus berlari dari meja aku
Sehingga membuat cicak itu pun turut berlari
Aku paling benci cicak
Aku tak suka
Aku tak suka
Aku tak suka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dia masuk dalam bilik aku
Berani btol cicak tu
Rasa nak bunuh je

No comments:

Post a Comment