Monday, November 2, 2009

kadang-kadang aku pun tak tahan dah.............





Entahlah
Aku kadang-kadang pun tak tahan dah
nak terus melangkah

Tapi aku paksa diri
aku cari kekuatan
di jalan Tuhan
moga diberi kesabaran

Tapi kadangkala aku letih
Penat dengan segala-galanya
Tapi aku xnak mengeluh
Sebab xnak kurang pahala
aku kuatkan niat
lakukan segalanya kerana Allah

Aku abaikan perasaan aku
Aku buang kesedihan aku
Aku campakkan kedukaan aku
Aku biarkan segala kritikan

Sebab aku tahu
mama papa mengharapkan aku
Aku mesti kuat
dan bulatkan tekad

Cuma kadang-kadang diri ini
terasa lemah sendiri
bila penat berdiri
aku usaha mencari
kekuatan diri yang tersembunyi



Tapi semua itu cabaran
Yang akan menemui kejayaan
Aku tak akan pernah berputus harapan
Hanya kepadaNya aku mohon kekuatan..

sedih sendiri..
-anis-
tapi ku tekad bangkit berdiri

No comments:

Post a Comment