Thursday, June 10, 2010

apakah perasaan itu hanya suatu yang terlintas di fikiran...


Siapalah aku sehingga aku bertanya...
mengapa aku begitu setia
mengapa aku terlalu percaya
Mengapa aku terlalu menyinta

Mengapa harus aku menunggunya
mengapa bagi aku dia sentiasa
yang terbaik daripada semua
Adakah semua ini biasa
Atau adakah ini suatu yang luar biasa

Dan antara kami tiada ucapan cinta
Cuma keikhlasan di jiwa
Ingin terus membina sebuah keluarga
Bukan tiada yang meminta
Namun aku tetap setia

Adakah itu yang dinamakan benar-benar cinta
Tapi mengapa
Sedangkan kami tidak pernah bersua
Adakah mungkin kerana itu jodoh yang telah tercipta
buat kami berdua

Apapun aku pohon kepada Pemilik segala cinta..
Ya Rabb,kepadaMu jua aku serahkan segalaNya
Kerana hanya Engkau yang Maha berkuasa
dan jadikanlah aku seperti sebutir mutiara
yang kilauannya sentiasa bercahaya

Lukisan jiwa,
anis
12.34 am
11 june 2010

No comments:

Post a Comment