Thursday, November 11, 2010

Musim Peperiksaan-LUAHAN HATIKU-



--a STORY TELLS A CAR that i am CRAZY over the classical CREATIVITY--
--BING BING BEAUTIFULLY--
--LOVE , CARE, THRUST--

Musim peperiksaan
Menjadikan keadaan
Dalam ketegangan
Kesibukan
Kelesuan

Tetapi semuanya tidak menjadi halangan
Jika ikhlasnya kita kepada Tuhan
Meletakkan semuanya dalam keredhaan
Setelah segala usaha disiapkan
Teruskan saja perjuangan
Habiskan baki perjalanan itu
Semoga tawakkal sebagai bekalan

Ku pasti ada kejayaan

Cuma waktu membataskan
Menguji keimanan
Namun dalam kesabaran
Susah itu menjadi suatu kepuasan
kesibukan itu kegembiraan

Saat aku keresahan
Aku ada Tuhan
Saat aku kegembiraan
Aku ada Tuhan
Kerana itu aku bertahan
TanpaNya
Sudah pasti aku dalam kelemahan
Sujud syukurku hanya padaMu ya Allah..

Hanya Mu
akan hidupku
Jangan biarkan aku
jauh dariMu


-aku rindu-
-LUAHAN HATIKU-
-NUR ANIS BTE NORDIN-

No comments:

Post a Comment